Rodinná výchova
Po tělesné výchově zdivočelí plyšáci měli být podle záměru chovatelů napříště zklidněni intelektuální činností. Smečka tedy byla v rámci pokračování výzkumného projektu podrobena výuce ICT. Se zájmem se seznámila s portálem Nezahalení. Zásadním výstupem výzkumného záměru je zjištění, že pro plyšové tlapky medvědích BFU jsou tlačítka na běžné klávesnici příliš malá a medvědi se tak museli soustředit pouze na teoretický výklad.
Z kuchyně říčanského medvědince pro posluchače Rádia Pakáž
EmRP. Ždimera, HmRm., Říčany
Komentáře
Přehled komentářů
Polévka, ovocný salát a hrozinky - toť zcela typické potraviny medvědích anorektiků a bulimiků. A obraz, který nám Ždimera předvádí je jak vystřižený z populárních časopisů mladých medvědic řídících se heslem "Hlad je převlečená žízeň" a "Léto je tady - špeky pryč". Každý přece ví, že pacient s anorexií vydrží zprvu o polévce, pak o osmině jablka a nakonec o jedné hrozince nebo rozince, záleží na smyslu věty, denně. V případě bulimičky Woodynky je jasné, že zatímco medvědáři slastně chrupkají po smaženém sýru, ona vymetá i se svým vlčím hladem lednici i odpadkový koš. Tato stránka Vzdělávacího programu je opravdu, opravdu, ale opravdu zcela falešná. A pro méně chápavé zcela, zcela, ale opravdu zcela falešná. Takže asi tak.
Metadata
(Jan Hřebíček, 22. 4. 2008 12:40)A ještě bych rád dodal, že portál EDU.CZ je unikátní tím, že pracuje s metadaty.
Komunitní prostory ve výuce ICT
(Jan Hřebíček, 22. 4. 2008 12:38)Takto. Rád bych se ještě vrátil k tématu výuka ICT a doporučil k pozornosti nový modul Komunitní prostory na portálu EDU.CZ. Z připravovaného garantovaného dokumentu propagujícího nově uváděné moduly vybírám: "Pro učitele informatiky se pak přímo nabízí využití práce v modulu k prvotnímu seznámení žáků s tímto zajímavým elektronickým nástrojem týmové komunikace a spolupráce."
Ždimera hraje s falešnými kartami
(Dagmar Škrla Ždimera, 23. 4. 2008 23:46)